Korisnički centar

Novosti

Radno vrijeme HelpDeska je svaki dan od 00:00 do 24:00 uključujući nedelju i državne praznike.

Nadležnost HelpDeska je zaprimanje i evidentiranje kvarova i tehničkih nepravilnosti ugovorenih usluga koje prijavljuje korisnik.

HelpDesk rješava prijavljene kvarove i tehničke nepravilnosti i o tome izvještava korisnika po njihovom otklanjanju.

Pozive korisnika koji prijavljuju probleme i nepravilnosti koje nisu tehničke prirode HelpDesk preusmjerava na nadležne službe.

Pravilo o vrstama i načinu rješavanja pritužbi na javne telekomunikacione usluge koje rješava Regulatorna agencija za komunikacije možete vidjeti ovdje...

 

Radno vrijeme

  • Administrativni ured
    Fra Anđela Zvizdovića - UNITIC
    Pon.- Pet.
    Od 9.00 do 17.00
    subota se ne radi
  • Administrativni odjel u ulici Mala aleja 37
    Pon.- Pet.
    Od 9.00 do 17.00
    Subotom
    Od 10.00 do 15.00
  • HelpDesk
    Svaki dan
    Od 00.00 do 24.00