Korisnički centar

Korisnički centar
Novosti
Radno vrijeme HelpDeska je svaki dan od 00:00 do 24:00 uključujući nedelju i državne praznike.
Nadležnost HelpDeska je zaprimanje i evidentiranje kvarova i tehničkih nepravilnosti ugovorenih usluga koje prijavljuje korisnik.
HelpDesk rješava prijavljene kvarove i tehničke nepravilnosti i o tome izvještava korisnika po njihovom otklanjanju.
Pozive korisnika koji prijavljuju probleme i nepravilnosti koje nisu tehničke prirode HelpDesk preusmjerava na nadležne službe.
Pravilo o vrstama i načinu rješavanja pritužbi na javne telekomunikacione usluge koje rješava Regulatorna agencija za komunikacije možete vidjeti ovdje...
Radno vrijeme
- Administrativni ured
Fra Anđela Zvizdovića - UNITIC
Pon.- Pet.
Od 9.00 do 17.00
subota se ne radi
- Administrativni odjel u ulici Mala aleja 37
Pon.- Pet.
Od 9.00 do 17.00
Subotom
Od 10.00 do 15.00 - HelpDesk
Svaki dan
Od 00.00 do 24.00